Чи сприяє вимушена усмішка розвитку алкоголізму у людини?

Чимало людей після важкого робочого дня випивають алкогольні напої для релаксації — це фактично стало нормою для сучасного світу. Американський науковці провели дослідження та нещодавно опублікували його звіт у Journal of Occupational Health Psychology. Це дослідження повинне звернути увагу менеджерів та роботодавців переглянути політику обслуговування клієнтів з обов’язковою усмішкою, адже сама вона вимушує шукати душевний баланс на дні келиха.

Команда дослідників звички , зокрема вживання алкоголю в сферах обслуговування у тому числі охорони здоров’я. Було проаналізовано данні 1592 респондентів, у яких запитувалось про те: як часто опитуваний фальсифікує або пригнічує свої емоції , та як часто та скільки вживає після роботи спиртного.

Після аналізу автори виявили безпосередній зв’язок між звичкою імітувати або гіперболізувати позитивні емоції (наприклад, «щиро» усміхатися клієнтам) і зловживанням алкогольними напоями після роботи. Зрозуміло, зв’язок між цими двома явищами був більш чи менш інтенсивним у залежності від здатності людини до самоконтролю, а також характеру взаємодії.

Наприклад, коли дуже імпульсивні співробітники були змушені усміхатися клієнтам у ресторані, кореляція зі зловживанням алкоголем була більш вираженою, ніж у працівників, налаштованих на тривале спілкування (у таких сферах як охорона здоров’я або освіта).